Loft #ArtEZ



Mijn ontwerpen tijdens de opleiding Interieur Vormgever op het ArtEZ te Zwolle vindt ik belangrijk voor mijn ontwikkeling. Daarom zullen er nu een x aantal artikelen komen met deze opdrachten, zoals ik destijds heb ontworpen. Als eerste de Loft, een ontwerp in mijn 1e leerjaar. 

Loft
Voor de cultureel antropoloog en haar man heb ik een Loft ontworpen. Ook in dit ontwerp staat de Sila en de Inuit cultuur centraal. Haar collectie heeft een prominente plek gekregen in het ontwerp. 

Een woning van de Inuit wordt bereikt door een lange gang, en leefruimte is in het midden van de ruimte gepositioneerd. Deze manier van leven is ook in de Loft weergegeven. Om de kajak een prominente plek te geven is deze bevestigd aan de hoge wand midden in de ruimte. Door deze positionering is de kajak zowel op de begane grond als op de eerste verdieping zichtbaar. 







En als laatste een presentatie blad gemaakt voor dit ontwerp. 


0 reacties:

Een reactie posten